2

between dreams & reality

Posted by nurul on 10/20/2011 12:16:00 PM
selamat tinggal kawan ku
tak mudah aku pergi
bila wajah mu
sentiasa di hati ini
ok dah memang
bukan mudah untuk ku menerima hakikat
dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
apa yang ku harapkan
kasih sayang yang suci murni
tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
dulu hari-hari ku berwarna warni
kini kian mendung
ia tinggal satu memori
jangan, jangan lepaskan genggamanku ini
hidupku hanya bermakna jika kau di sini...

agak-agak pernah dengar lagu ni tak?..lagu dia aku suka sangat..bagi aku ia straight to the point & tak merapu ayat dia..tak berkias sangat..just nice

aku bukan jenis yang jiwang - jiwang selalu sebenarnya *tak reti kot*..tapi sekali datang feeling aku tu, habis la tak tahu berapa zaman tempoh dia haha..aku garang tapi hati fragile, agak sensitif.. so redha je la siapa yang kawan / kahwin dengan aku ye..*nasib baik ada insan yang terima aku seadanya*

semenjak kejadian menyatakan rasa sejujurnya, semenjak tu aku rasa macam tak bermaya je..hari - hari aku blur..hari - hari hampir mengeluarkan permata walau senyuman terukir..bukan tak bersyukur dengan apa yang dimiliki sekarang, tapi......ada apa dengan perasaan..haish, sila kuat semangat nurul!

p.s - sesi luah perasaan la pula..dush2~

2 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 vita colorata All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.